Standardbetingelser

Bestillingsbetingelser

Så snart du har bestilt dit træ begynder vi at håndtere din bestilling den efterfølgende hverdag. Din bestilling er godkendt så snart du har modtaget en ordrebekræftelse fra os og vi har modtaget din betaling. 

Produktet - Intet menneske er ens, og således forholder det sig også med juletræerne - hvert træ er unikt. Det du kan forvente af vores juletræer, er at de alle er nøje udvalgt og kontrolleret for synlige fejl og mangler inden vi sender træet ud til dig. 


Leveringsbetingelser

Vi har indgået en aftale med et pålideligt fragthåndterings firma "Shipmondo", og dit juletræ vil blive leveret til din hoveddør indenfor 4 hverdage ved bestilling inden kl. 14 på hverdage. 

Din bestilling skal være os i hænde senest den 18.12.19 hvis du vil være sikker på at have et juletræ juleaften 24.12.19. 

Hvis du ønsker en anden leveringsadresse end faktureringsadressen, så husk at udfylde dette inden du afslutter din ordre.

Force majeure - Der tages forbehold for forhold der ligger udenfor vores kontrol og ansvarsområde, og dermed kan forsinke leveringen eller umuliggøre denne. Force majeure dækker over: strejke, lockout, brand, krig, borgerlige uroligheder, naturkatastrofer, mangel på transportmidler, IT-nedbrud m.m. 

Vores juletræer bliver pakket og leveret til dig i special fremstillede papkasser. 

Returbetingelser

Juletræer er ikke omfattet af fortrydelsesretten, da de desværre ikke kan gro igen efter de er fældet, og det må derfor antages at deres værdi bliver forringet eller forældet. Hvis du ønsker at reklamerer over træets stand, skal du straks ved modtagelse kontakte os skriftligt, evt. telefonisk, gerne med billeder, og fortælle hvad der er af fejl og mangler på træet som du ønsker at reklamere over. Du afholder selv udgifterne i forbindelse med returnering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer selv risikoen for returvaren kommer os forsvarligt i hænde indenfor 7 dage. Det er dit ansvar at træet ikke lider yderligere værdiforringelse under transporten eller på anden måde bliver beskadiget. 

Ved fejl og mangler på træet som skyldes træets kvalitet eller forkert transporthåndtering af træet får du naturligvis købet refunderet. Du får naturligvis også dækket returforsendelsesomkostningerne, så frem træet er os i hænde indenfor 7 dage og vi godkender din reklamation. Du skal kunne fremvise en kvittering for returforsendelsen samt dokumentation for dine omkostninger. Vi sender dig selvfølgelig et nyt træ tilsvarende det du har bestilt uden yderligere omkostninger for dig. Bemærk at vi ikke modtager returvare der er sendt pr. efterkrav eller lignende. 

Hvis du ikke ønsker at modtage en ny tilsvarende vare vil beløbet blive tilbageført til dig 2-3 hverdage efter at vi har modtaget din returforsendelse. 

Reklamationen skal sendes til mailadressen: info@x-mastree.dk 

Returforsendelsen skal sendes til adressen: 

Att: X-mastree.dk
EM Skovservice,
Bodum Bygade 24, 6200 Aabenraa

Ved reklamation bedes du fremsende:
Navn, adresse, telefon nummer, ordrenr., email, samt en beskrivelse af hvad du ønsker at reklamere over, og gerne med billeddokumentation.